2016. augusztus 13., szombat

Farnham Royal Rugby



Pár évvel ezelőtt már jártam a Farnham Parkban, de akkor idő híján csak egy gyors "futásra" volt időm. Ezen sietségnek köszönhetően csak felületesen sikerült képeket készítenem és a baseball, foci és krikettpályák mellett a park hátuljában lévő rögbisek otthonára se jutott kellő idő. Ezen kívántam változtatni pár hete, amikor gondoltam egy merészet és egy álmos vasárnap reggelen elmentem Farnham Royalba. Most volt időm, így nem kapkodtam, szépen körbesétáltam az összesen 17 pályából álló sporttelepet, amely pályák összesen hét sportnak ad, pontosabban adott lehetőséget a gyakorlásra, valamint az amatőr sportolásra. Ebben a bejegyzésben a két rögbipálya állapotfelméréséről esik szó, és előre bocsájtom, sajnos nem láttam sok szépet és bíztatót. A rögbipályák szinte semmit nem változtak az utolsó vizitem óta. A nem változás jelen esetben azt jelenti, hogy se karbantartás, se újítás nem történt a játéktereken, csak a rozsda lett több a kapukon. A gyep minősége szemmel láthatóan rossz volt, amin az se segített, hogy több tucatnyi vadnyúl legelészet, kaparászott rajta. A klubház ennek ellenére elég jól nézett ki, úgy látszik a téglában nem tesz akkora kárt az idő és a nyulak vasfoga. Mindenesetre a pályák még állnak, a Farnham Royal RUFC még él és játszik, ami azért ad némi örömöt a fokozatosan amortizálódó pályák láttán.


Farnham Royal - Farnham Park Rugby Grounds (Farnham Royal RUFC)
 



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése