2016. augusztus 3., szerda

Kis Cricket III.



A múlt hónapban elkezdett sorozat harmadik állomásához értem, ahol újabb 3 krikettpálya kerül bemutatásra.
Az első Totternhoe település recreation grundja, ahol a krikettezők mellett a labdarúgóknak is ki van alakítva egy játéktér. Ezek részben fedik egymást, ami nem meglepő a kisebb települések sporttelepeinél. A Totternhoe FCSC a terület karbantartója és üzemeltetője és nyugodtan mondhatom nem végeznek rossz munkát, hiszen teljesen rendben voltak a pályák és a klubépület is.
Henleyben tavaly egész alapos munkát végeztem, így jutott idő olyan kisebb pályákra, mint a Rupert House Playing Field, amely egy iskola krikettpályája. Ettől függetlenül, mindennel rendelkezett, amivel egy kisebb grund rendelkezni szokott és kicsit gyephiányos játéktér mellett az apró pavilon is ott állt az árnyékba. Az iskola szigorú elzártsága miatt bejutnom nem sikerült, de szerencsére a kerítés csak drótból volt, így fotózhattam kedvemre.
Milton Keynes városában szintén volt alkalmam többször eljutni, így az agyonfotózott MK Stadion mellett jutott idő itt is a kisebb jelentőségű sportpályákat meglátogatnom. Egy ilyen kirándulás során jutottam el a Bradwell Roadra, ahol New Bradwell CC grundja volt egy szép kis szélmalom és egy kisebb labdarúgó stadion szomszédságában. Itt nem volt elzárva semmi, így ha időm lett volna, akkor kényelmesen körbejárhattam volna mindent, de sajnos nem volt, így csak a távolból kattintottam párat.



Totternhoe - Recreation Ground (Totternhoe FCSC):

Henley-on-Thames - Rupert House Playing Field:

Milton Keynes - Bradwell Road (New Bradwell CC):


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése