2016. augusztus 13., szombat

Rögbi sálak Angliából




A foci mellett rengeteg más sportág csapatainak készített sálat felszedtem az elmúlt időszakban és ez alól a rögbi sem kivétel. Ha jelenleg nem tengetném mindennapjaimat Angliában, szinte semmi érdemlegeset nem tudnék erről a sportágról, amely a szigeteken nagy népszerűségnek örvend és ha azt vesszük, hogy közös gyökerekre nyúlik vissza a történetük az európai labdarúgáskánt ismert focival, akkor talán érthető, hogy én is kicsit már más szemmel nézek ezekre a nyakbavalókra. Főleg, mert a sálak mellett (miatt) a helyi sportegyesületek egy részével is megismerkedtem és néha belepillantok a nagy nemzetközi tornák eseményeibe és a hétvégi összefoglalókat is megnézem, ha van rá időm. Mondhatni, az új ismereteimmel felvértezve szívesebben veszem ezeket a sálakat a kollekciómba és olykor már azt is nézegetem, hogy melyik az a klub, amelyik még nem adott nekem egyetlen darabot sem, így az ő esetükben jobban odafigyelek én is.










hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése