2016. augusztus 6., szombat

SZUD Könyv

Kicsit megcsúszva ugyan, de megjelent a Szívtiprók Ultras Debrecen csoportjának első 20 évét bemutató könyv. A kiadvány majdnem 400 oldalon mutatja be a csoport életét, tartalmazva minden eseményt (kronológiai sorrendben) ami érintette a csoportot. A száraz tényeket a tagok visszaemlékezései, sztorijai színesítik. Az írott rész mellett 128 oldal színes képmelléklet is a társaság elmúlt két évtizedét taglalja. A nyomdából mindössze 300 darab jött ki, így a csoporton kívül a közelállók, barátok kaphattak még a kiadványból, illetve egy kevés elérhetővé vált a külső érdeklődők számára is.

Kép: hancsi78

A könyv az említett száraz tényeket így tálalja.....

"A vendégeket pár kiírással találtuk meg „Odanézz, Vasas-szurkolók! Már azt hittem, kihaltak!”, majd pár pillanattal később „Védd az állatokat!” feliratot emeltük fel. Ezután 15 tüzet vetettünk be, melyek szépen dolgoztak és keltettek melegséget az „ultraszívekben”. A meccsen csak egy átlagos szintet tudtunk hozni, a győzelem és a három gól ellenére, de azért nem volt ez egy rossz produkció részünkről. Néha a vendégeket is megtaláltuk egy-egy rigmus erejéig, majd egy bő tucatnyian rápróbáltunk a piros-kékekre, de sok ellenállást nem tanúsítottak. Elismerték az egyelőre nálunk lévő jobb erőviszonyokat, és inkább behúzták fülüket-farkukat, így mi is inkább léptünk, mert a yard érdeklődve figyelt a háttérben.”

.... ilyen visszaemlékezésekkel színesíti.......

"Szeghalomnál értük utol őket, és én még mindig annyira fel voltam pörögve, hogy egyszerűen közéjük rohantam. Körbe csak lila volt. Dobáltak minket sörösüveggel, meg ami a kezükben volt, de nem találtak célba. Én berohantam az étterembe, ahol bent voltak egy csomóan, megkerestem a Dávidkának nevezett patkányt és rávertem vagy kettőt a fejére. Mire feleszméltem, a többiek már visszamentek a kocsikhoz és indultak, én meg ott voltam egy halom csabaival körbevéve. Ez a patkány meg el kezdett üvölteni, hogy elmentek, de egy köcsög itt maradt. Rám is futottak vagy 20-an, rávertem, akire tudtam, majd megpróbáltam elszaladni, de lehetetlen küldetés volt. - Tádé"

..... és ilyen képanyagot tartalmaz:

Kép: Szívtiprók Ultras Debrecen 1994-2014 
Mint a könyv írója, szerkesztője, szeretném megköszönni még egyszer mindenkinek a könyv megírásához, kiadásához, eladásához nyújtott segítségét.
Külön köszönet azon barátoknak, ismerősöknek, akik anyagilag segítették a könyv kiadását és önzetlenül lemondva a "befektetett" pénzükről lehetővé tették, hogy az eladásból befolyt teljes összeget, egy számunkra fontos célra fordíthassuk.
Köszönet mindenkinek, aki megvette a könyvet és ezzel meg tudtuk valósítani a célt és a Szívtiprók Ultras Debrecen 1994 csoportja nevében, a befolyt teljes összeget át tudjuk adni Komáromi Enikő Évának és édesanyjának.
Köszönet nektek srácok és lányok! Nélkületek nem sikerült volna!

 Kép: Ultras Debrecen

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése