2016. augusztus 14., vasárnap

Holyport FC

 
A Holyport FC otthonát nem egyszerű megtalálni és elsőre nekem se sikerült, mert akármerről közelítettem meg a pályát kapukba, kerítésekbe, egyszóval akadályokba ütköztem. Első körben nem is jutottam be, mert drótvágó és megfelelő engedély híján egyszerűen lehetetlennek tűnt, ráadásul, ha még sikerült is volna átvágnom magam a rácson, onnan még legalább 15 perc séta várt volna rám, hogy elérjem a kis szentélyt. Minderre Maidenheadben került sor, annak is az északi részén, ami azért volt furcsa, mert Holyport apró falva Maidenheadtól délre fekszik. Szóval a lecke fel volt adva és az első sikertelen vizit után másodjára sikeresen vettem az akadályt. Szó szerint kell ezt érteni, mert a kerítések most sem voltak lebontva és a kapuk is zárva voltak, de egy kis csellel átjutottam a túloldalra, majd sétálva 15 percet elértem a Summerleaze Road névre hallgató létesítményhez, ami azért volt furcsa, mert azt az utcát nevezik így, ahonnan elindultam 15 perce és nem azt amelyiken ténylegesen a stadion állt. Megérte, mert kigyalogolva a városból elém tárult egy szép kis pálya a szántóföldek szomszédságában. Nem volt nagy, nem volt csicsás, de a környezetében egyszerűen jól mutatott a kis tribünjével, a korlátokkal körbevett játékterével, a klasszikusnak mondható kispadokkal. Egyedül a komolyabb klubház hiányzott, de azt pár konténerrel megoldották az erdőben. A lényeg, hogy nagyon örültem, hogy sikerült eljutnom ide, mert egy életre szóló élménnyel lettem gazdagabb, ráadásul a szomszédos krikettpályákat is le tudtam fényképezni egy füst alatt. 



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése