2016. augusztus 3., szerda

Kis Cricket IV.

A sorozat negyedik állomásához érve ismét három krikettpálya következik Anglia különböző pontjairól.
Wildmer End, egy szinte alig észrevehető település High Wycombe városától északra, de nekem volt szerencsém ott megfordulni és ami még fontosabb rátaláltam a The Grange névre keresztelt sporttelepre. A területet a Widmer End & St. Margareth Cricket Cub birtokolja, de mivel rendesek, néha ide engedik a helyi "United" focistáit is. A klubépület és a pálya is jó kondíciónak örvendett amikor arra jártam valamikor 2014-ben és valószínűleg ezt a mai napig megőrizte, hisz nagy becsben tartják arrafelé a krikettet.
Bracknell egy kisebb város, így egyértelmű, hogy található arrafelé egy komolyabb krikettcsapat, akik a focisták stadionja mellett terelgetik a parafagolyót. A két pálya neve ugyanaz, így aki a Larges Lanre megy, az mehet krikettmeccsre, de egyúttal beugorhat a labdarúgók hazai találkozójára is. A két sportpályában nem csak ez volt a közös. A hasonló név mellett sajnos a karbantartásra is ugyanannyi időt, pénzt és energiát fordítanak, így eléggé lepusztultnak tűnt mind a két terület és a köztük lévő parkoló is. Ez hosszútávon sem változott, hiszen a 2014-es vizitem előtt jártam arra vagy 5 évvel és akkor is ugyanilyen elhanyagolt állapotban volt, ami azóta csak romolhatott.
Hurst elsőszámú krikettpályájára viszont nem igaz az elhanyagoltság. A Hurst Lodge teljes fényben és pompában, na és egy élő meccsel várt a tavalyi esztendőben, amikor arra jártam. A hazai rendezvény miatt ugyan akad gondom a parkolással, de ügyes fiú vagyok megoldottam és már fotózhattam is a létesítményt. Erre a pályára is igaz volt, ami a legtöbb angol krikettpályára: mindennel rendelkezett, amivel egy ilyen kis klub grundjának rendelkeznie kellett. Nagy volt az öröm, hogy itt is jártam és ilyen szép kis pályát sikerült lencsevégre kapnom, így robogtam is tovább, hiszen a sorozathoz újabb pályákat kellett még lefényképeznem.

Wildmer End - The Grange (Wildmer End & St. Margareth CC):

Bracknell - Larges Lane (Bracknell & District CC):

Hurst - Hurst Lodge (Hurst CC):


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése