2016. augusztus 13., szombat

Priory Field - Bracknell



Bracknellben eddig nem sok szerencsém volt, mert a helyi labdarúgók és krikettezők otthonául szolgáló Larges Lane  mindig zárva tartotta a kapuit amikor arra jártam. Mivel nem sikerült egyszer sem bejutnom, ezért mindig oda mentem vissza a nem létező szerencsémért és kevesebb figyelmet fordítottam a kisebb jelentőségű sporttelepekre. Ezen kívántam változtatni, amikor egy hazaút során meglátogattam a Priory Fieldet a város határában. A terület két focipályából állt, amelyek végében egy kisebb méretű edzőpálya volt kialakítva. Ezen három grundon kívül csak egy nagyobb konténer volt a területen, ami amolyan klubépületként volt használva, illetve egy frissen kialakított parkoló rész fogadta a kocsikkal, buszokkal érkezőket. A pályák kisebb jelentősége ellenére a terület jó állapotban volt, látszott, hogy odafigyelnek a megfelelő állagmegőrzésre.


Bracknell - Priory Field Football Grounds
 





hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése