2016. június 4., szombat

Változások - 2016




2016-ban több változást iktattam be a blogon, mert egyszerűen annyira sok kép, beszámoló és egyéb érdekesség került fel, hogy muszáj volt megbontanom az eddigi egységet.
A sálaknál nem történt változás. Igaz bővült a kollekció és 8 darab híján elértem az 1.500 darabot, de egyenlőre nem indokolta semmi, hogy újabb ablakokat nyissak.
A stadionoknál, sportpályáknál már más volt a helyzet. Angliában olyan sok helyre eljutottam és olyan sok felvételt sikerült készítenem, hogy egyszerűen muszáj volt megbontanom a két legfontosabb képanyagot (Stadionok és Krikett Stadionok). Sokat gondolkodtam, hogy megye szinten bontom szét a képeket, de végül úgy döntöttem, hogy marad az ABC sorrend és így szerepeltetem tovább a labdarúgáshoz köthető létesítményeket és krikettpályákat. Ez utóbbit négy csoportba osztottam, így aki akarja, könnyebben megtalálj az adott város krikettgrundjait, persze csak azt, ahol én is jártam. A foci esetében más a helyzet. London már eleve külön szerepelt és most újabb 5 részt hoztam létre a megnövekedett képanyag miatt. Az elv ugyanaz mind a két esetben. Maradtak ABC sorrendben a városok és azon belül a sportpályák, de az eddigi nagy halmazt a krikettnél négy a stadionoknál öt részre bontottam.
A bemutatókat is két részre szedtem a klubok esetében, így innentől a labdarúgó és női kézilabda csapatok bemutatói külön vannak. Ehhez majd később szeretnék egy stadion és sportcsarnok részt nyitni.
Az Ultras rész viszi a többi visszaemlékezést, mindjárt három kategóriában. Az egyik egyfajta visszaemlékezés egy-egy meccsre és az ott történt dolgokra, ami főleg a lelátót érinti. A másik a Debrecenbe érkező táborok szereplését taglalja különböző formában. A harmadik pedig egy-egy szurkolótábor, szurkolói csoport bemutatása a nagyérdeműnek. 
A képekhez visszatérve az egyéb kategórián kívül (ahol a minden más van) a tenisz, lóverseny, bowling green, a golf és a kispályák kaptak egy külön oldalt a megnövekedett anyag miatt.
Teljesen új rész az oldalon a zászlókkal foglalkozó képrovat, ahol a sálakhoz hasonlóan az országok, klubok, szervezetek lobogói szerepelnek. Ezen kívül a matricák is láthatóvá váltak négy alcsoportban és hamarosan a jegyek is felkerülnek, igaz ott még nem döntöttem el milyen szisztéma szerint legyenek feltöltve.
Egyenlőre ennyi változás állt be az oldalon, de biztos lesznek még fejlesztések, javítások, újítások a közeljövőben.
A felmerülő hibákért, olvashatatlanságért, értelmetlenségért továbbra is elnézést kérek, sajnos ez is velejárója az oldalnak.

Üdv:

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése