2016. június 4., szombat

Angol Krikettpályák

Az útjaim során gyakran botlok olyan sportpályákba, amelyeket valamilyen szerencsétlenség folytán, nem úgy tudok lencsevégre kapni, ahogy azt szeretném. Olykor az időjárás, olykor a zárt kapuk képeznek akadályt, de volt már olyan, hogy egyszerűen megközelíthetetlennek bizonyult egy sportpálya. Arról a tényről már nem is beszélve, amikor minden lemerül, vagy elromlik, amivel képeket lehetne készíteni, vagy éppen a memória kártya gondolja úgy, hogy nem adja vissza azokat felvételeket, amit pár órával előtte készítettem. Szerencsére kevés alkalommal vagyok ennyire "szerencsétlen", de előfordul, ezen nincs mit szépíteni.
Burnhamben például a köd hátráltatta a fényképezést, így szinte semmi nem látszott a sportpályából az első látogatásomkor, de szerencsére nem volt messze a település, így később visszamentem normálisabb képeket készíteni. Chelmsfordban az elemek dacoltak velem, így csak a colshesteri állatkertben megörökített címer maradt meg arról, hogy ott jártam. Dunstableben egyszerűen nem fordítottam kellő hangsúlyt a pálya fotózására, így alig van értékelhető képem a Craesey Parkról. Eaton Brayben egy hatalmas sövény és kapu zárta el a bejutásomat a pályához, de ami még rosszabb, hogy olyan magas volt a természetes kerítés, hogy a kapura felállva se sokat tudtam megörökíteni a pályából. Know Hillben is a kerítés akadályozott a pálya megközelítésében, de itt legalább be tudtam fényképezni, mert a kapunál szabad volt a betekintés. 
Sajnos járok így néha, ami nem szerencsés, de megtanultam vele élni. Néha csak ennyi jut vagy  marad egy-egy grundból.

Burnham - The Sports Ground (Phoenix & Clairest Court SC):


Chelmsford - Country Ground (Essex CCC):

Durnham - Craesey Park:

Eaton Bray - The Rye Gardens (Eaton Bray CC):

Knowl Hill - Bath Road (Knowl Hill CC):


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése