2016. június 2., csütörtök

Sandford Park Grounds



Épp Hurst településre tartottam, amikor a girbegurba keskeny utakon haladva elnéztem a kijáratot és Woodleyban kötöttem ki, ami egyébként már Reading szélének számít. A tévedésnek köszönhetően, a megfordulás előtt megpillantottam a Sandford Parkot, ahol több labdarúgópályát véltem felfedezni, így nem volt kérdés, hogy megállok pár percre és lefotózom azt, amit Fortuna istenasszony nekem adott. A területen három focipálya volt kialakítva, de egyik sem pompázott a legszebb köntösében. A háromból csak egy pályán volt meg mind a két kapu, a másik kettő csonka volt, de legalább egykapuzni még lehetett a játéktéren. A kapuk hiánya mellett az is egyből szembetűnt, hogy a pályákat már csak hobbiszinten használhatják labdarúgásra, mert a gyep minősége inkább egy libalegelőre hasonlított. Ennek ellenére a területen még vannak nyomai a focinak és remélhetőleg ez így is marad egy jó darabig.


Woodley - Sandford Park Football Grounds I-III
 




hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése