2016. június 3., péntek

SMP Training Grounds



Sandhurstba elsőnek a véletlen vezetett, majd látva a komolyabb sportéletet elhatároztam, hogy egy nap arra fordulók és alaposabban feltérképezem a Sandhurst Memorial Parkot. A gondolatot tett követte és már ott is álltam fényképezővel a kézben a hatalmas parkban, ahol egymást érték a foci, tenisz és krikettgrundok. A SM Parkban két nagypálya is van, amelyek a Sandhurst Boys & Girls FC centerpályáinak számítanak, de a mostani bejegyzés szempontjából, az árkon túl található 3 edzőpálya a lényeges. Ezek egymás mellett, a főúthoz közelebb terülnek el, de a sportclub központjától számolva, ezek esnek a legmesszebb. Amikor ott jártam kicsit mély volt a talaj és látszott, hogy nem a legjobban tűrik a nedvességet a pályák. Viszont az is kiderült, hogy mind a három grundon aktív játék vagy edzés folyik, hiszen a látható sárdagasztás mellett friss stoplisnyomok voltak mindenhol. A második túrámnak köszönhetően részletes képet kaptam ezekről a pályákról is, és nyugodtan kijelenthetem, megérte visszatérni egy alaposabb vizitre Sandhurstba.


Sandhurst Memorial Park

Football Training Ground I.


Football Training Ground II.


Football Training Ground III.



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése