2016. június 18., szombat

Earl's Court



Az Earl's Court létesítményével eddig nem sok szerencsém volt, pedig már kétszer is megpróbáltam lencsevégre kapni. Első körben a kamerám mondott csődöt, de erre még 2007-ben került sor, amikor elsőnek érkeztem Angliába. A mobilom akkori gyengécske teljesítménye miatt esélyem sem volt mással képet csinálni, így csak pár felvétellel lettem gazdagabb, de átfogó bemutatót nem adhatók ezek alapján. Nem is mentem arra egy darabig, majd 2015-ben lepattanva a metróról gondoltam újra nekifutok. Benne volt már régen a fejemben, és az első meghiúsult találkozó után, gondoltam, most majd pótolok mindent. Mivel továbbra se szoktam komolyabb kutatásokat folytatni a fényképezések előtt, meglepetésként ért a rekonstrukciós munkálatok miatt lezárt létesítmény. Nem maradt más hátra, mint ilyen formában megörökíteni a 2012-es olimpia egyik helyszínét. Talán majd harmadik nekifutásra!






hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése