2016. június 2., csütörtök

Balmazújváros 2015



Az átalakítás kezdetén már jártam a balmazújvárosi Városi Stadionnál, de akkor a régi lelátó már, az új még, nem volt meg, így jobb híján a felszántott pályát és a tribün hűlthelyét fényképezhettem. Akkor már tudtam, hogy a stadion első körös renoválása után visszafogok térni, hogy lássam az új narancs-fekete tribünt. Vissza is tértem a tavalyi esztendőben és szerencsére bejutnom is sikerült, mert a helyi dolgozók készségesek voltak, és azt mondták menjek be nyugodtan, kinek árthatok ezzel. Azt persze ők se, és én se gondoltam, hogy neki árthatok, mert valami góré bent volt a pályán és bizony neki nem nagyon tetszett, hogy én ott fotózgatok, Amikor megpillantott öles léptekkel közeledet felém és már messziről odavetette: Mit keres itt? Mit csinál? Ki engedte be? Mondtam neki le szeretném fényképezni az új tribünt és megkérdeztem a bejáratnál lévő dolgozókat, akik voltak olyan segítőkészek és beengedtek. Az nem lehet! Ide senki nem léphet be az ő engedélye nélkül és a lehető leghamarább távozzam, hangzott a válasz. Mit ne mondjak, ilyen fogadtatásban ritkán van részem, de ahhoz képest, hogy a Debreceni Honvéd pályájának fotózásakor majdnem lecsuktak, ez már piskóta volt. Szerencsémre jövetben már készítettem pár felvételt, így legalább maradt egy kis "anyag" az utókornak, kifelé menet már csak a dolgozóknak köszöntem meg a segítséget, majd a stadionnal szemben lévő edzőpályák felé vettem az irányt. Ide már semmilyen engedély nem kellett, így előbb a füves edzőpályát, majd a végében lévő műfüvest is lencsevégre kaptam. Ez utóbbihoz egy kisebb lelátót is társított a pálya üzemeltetője, így még egy kisebb nézőközönség befogadására is alkalmassá vált a grund. Érdekes kirándulás volt ez Balmazújvárosba, ahová szeretnék újra visszatérni, hiszen a stadion még ekkor sem volt teljesen kész. Remélem kedvesebb fogadtatásban lesz majd részem.



Balmazújvárosi Városi Stadion

Balmazújvárosi Városi Stadion - Edzőpálya

Balmazújvárosi Városi Stadion - Műfüves Sportpálya


hancsi78


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése