2016. június 3., péntek

Belfasti Focipályák

Belfastból még mindig akad olyan grund amit nem tettem közé, így most újra az északír főváros kerül terítékre két kisebb sportpálya erejéig. 
Az Ashfield School két műanyag játéktere mellett a fiúk oldalán volt egy füves grund is, amit láthatóan hétről-hétre használnak. Az iskola domboldali elhelyezkedése miatt a kilátás remek a területről és ha másért nem, már ezért megérte felmászni a parton.
A másik futballteret innen nem olyan messze találtam meg, csak tovább kellett haladni a főúton, majd elhagyva az Aircraft Parkot már ott is álltam a túloldalt a Blanchflower Park kapuja előtt, ami sajnos zárva volt. Mozgás nem volt a helyen, így a bejutásom teljesen lehetetlenné és reménytelenné vált. Ez annyit jelentett, hogy meg kellett elégednem a bejárat lefényképezésével, ami ki is merítette a lehetőségeimet, mert ennél többet nem is láthattam a pályából. Kissé csalódottan, de elindultam visszafelé a belvárosba és mint később kiderült kár volt csüggednem, mert sok élmény várt még rám ezen a napon Belfastban.

Ashfield School - Football Ground:

Blanchflower Stadion - Vision Athletic FC / Corrymeela FC


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése