2015. augusztus 27., csütörtök

Wooburn Green Lane Grounds - Beaconsfield

Beaconsfield szélén már jártam egyszer fényképezni, de akkor nem voltam elég alapos és csak futtában készítettem pár felvételt a Wooburn Green Lane négy labdarúgó pályájáról. Mivel a területre bejutni szinte lehetetlen, mármint a szabályok betartásával, így a fotózásra most is a főbejárat felől került sor. Különösebb változást nem vettem észre az eltelt időben a pályák állagát tekintve, és az egymagában árválkodó öltözőépület is hasonlóan elhagyatottnak tűnt, mint korábban. Ilyen messziről azt se nagyon tudtam megállapítani, hogy vajon az egyes, a kettes, a hármas, vagy esetleg a négyes pálya számít a centernek. Lehet az is, hogy ez egy lényegtelen kérdés és mind a négy pálya hasonló súllyal esik latba, ha meccset játszik a Beaconsfield Town FC. Az is lehet, hogy már nincsenek is itt éles meccsek, mert a kapukon kívül csak a gyep lenyírása mutatja azt, hogy itt van labdarúgó élet. Sokszor jártam arra az elmúlt esztendőkben, de én még a bejáratot se láttam soha nyitva, így focizó csapatokat se fedeztem még fel a "dombtetőn".

Beaconsfield
Wooburn Green Lane
Ground 1

Ground 2

Ground 3

Ground 4


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése