2015. augusztus 21., péntek

Kispályák tengeren innen és túl

Az utóbbi évek kirándulásai, nyaralásai során már nem feledkezem meg a kisebb labdarúgó pályákról, így mostanra már egy nagy csokorra való apró focipálya van a közlésre váró mappában. Most ezekből három kerül fel a blogra, amelyek Észak Írországból, Angliából és Tunéziából szolgáltatnak egy-egy "kis" érdekességet. Belfastban tavaly voltam, és a Cliftonville elleni Európa Liga meccs előtt futottam bele a Wilson Parkban kialakított műfüves kispályába. Burchetts Greenbe, a helyi Berkshire College of Agriculture  sportparkját tekintettem meg az idei esztendőben, és ott fedeztem fel magamnak a beton alapú pályát, ami Magyarországon gyakori, de Angliába még nem sok ilyennel találkoztam. A Sentido Hotel Hammametben egy strandfocipályát ad a blog képanyagába, amely az ottjártamkor elég kihasználatlan volt, egy hét alatt senki nem akart labdát rúgni rajta.

Észak Írország - Belfast, Wilson Park:

Anglia - Burchetts Green, BCA:

Tunézia - Hammamet, Sentido Phenicia:


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése