2015. augusztus 12., szerda

Brantwood FC Belfast

A tavalyi belfasti kirándulásom során, a négy nagyobb labdarúgó stadion mellett szerencsére jutott időm pár kisebb létesítmény feltérképezésére is. A város északi részén járva előbb a Crusaders FC otthonát látogattam meg, majd onnan a Cliftonville AFC stadionjához igyekezve szakítottam meg az erőltetett menetet, hogy készítsek pár képet a Skegoneill Avenue-ról. Sokat nem tudtam a Brantwood FC hazai pályájáról, csak azt, hogy útba esik, és a szomszédos keresztes brigád a legnagyobb riválisuk, mármint a lelátón, mert a pályán két osztály választja el őket egymástól. Az 5.000 néző befogadására taksált kék-fehér szentélyt én kicsit kisebbre saccoltam, de el kellett fogadnom a tényként közölt adatot, mert a kapuk zárva maradtak előttem, így saját szemmel nem láthattam a lelátókat. Ráadásul a nap folyamán elég sok pályát felkerestem, így időm csak annyi volt, hogy körbejárjak, készítsek pár felvételt és már haladnom is kellett tovább a következő helyszín irányába, ha mindent látni akartam, ami a terveimben szerepelt.



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése