2015. augusztus 27., csütörtök

Boavista Kispályái

A Zöld Foki Szigetek nagy pályáinak kitárgyalása után, most következzenek a kisebb játékterek. A Sal Reibe vezető tengerparti séta során, a sziget fővárosába érve legelőször a szépen körbefalazott kisebb, kézilabda pálya méretű létesítmény tűnt fel. Később megtudtam, hogy főleg kosárlabdázásra használják a területet, és olykor népes közönsége is van a játéknak. A minél több néző befogadásának érdekében az egyik hosszanti oldalon pár soros betonból kialakított lépcsősor volt, ami így, egy kisebb lelátónak felelt meg. A külső falakat pár graffiti is díszítette, és egy tucatnyi semmittevő is bandázott a pálya bejáratánál. A másik, Boavistán felfedezett kisebb pálya Povoacao Velha településen volt, és nagyon nem kellett keresnem, mert a földes nagypálya végében volt kialakítva. Sok minden nem tudok elmondani a játéktérről, mert nem láttam be a méteres falaktól és a bejárat is lakat alatt volt. Mást nem tehettem, készítettem pár felvétel kívülről és folytattam a felfedező túrámat.

Povoacao Velha:

Sal Rei:


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése