2015. augusztus 21., péntek

Warwick Racecourse


A tavalyi évben Warwickban és a környékén kirándultunk, ami nem először fordult elő, és úgy gondolom nem is utoljára. A városban való séta és egy kisebb múzeum megtekintése volt az elsődleges célja a családi programnak, stadionfotózásról szó sem volt. Mivel az angol lóversenypályákat amúgy sem szoktam tudatosan felkeresni, így erre a napra sem terveztem semmi pluszt. Az eddigi, többszöri szerencsével megáldott utazásaim során mégis jártam Cheltenham, Windsor, Sunbury, Ascot és a skót Ayr pályáján. Warwickban is ennek a nagy véletlennek köszönhettem a délutáni pluszt, egyszerűen jó úton haladtam kifelé a városból, amikor észrevettem a racecourse-t. Mint azt a képek is bizonyítják, megálltam és készítettem pár fotót a fő tribünről és a pályáról is. A hirtelen jött lehetőségért nagyon hálás voltam, hiszen egy nagyon szép és rendezett pályát vehettem szemügyre, ha ezt előbb tudom, akkor már korábban is erre fordultam volna a városból kifelé jövet.

Wrawick Racecourse



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése