2015. augusztus 19., szerda

London Rugby

Az angol válogatott rögbisálai mellett pár klubcsapat ajándéktárgya is hozzám került az elmúlt esztendőkben. A londoni terület ezen belül is egy aktívabb rész volt, de azért százasával így se vásároltam rögbi nyakbavalókat a "cityben". A londoni csapatokra amúgy is jellemző, hogy pár klub nem is Londonban, hanem a főváros környékén játssza a hazai meccseit. A London Irish például a readingi Madejski Stadionban, így amikor tavaly ott jártam, ruháztam be egy színeiben egyedi, csíkos nyakbavalóra a shopból. A Leinster elleni sál viszont később került a birtokomba egy véletlennek köszönhetően. A London Wasps rögbi csapatára is érvényes, hogy nem Londonban játszanak, ők a tavalyi évig High Wycombe-ban, az Adams Parkban fogadták az ellenfeleket, de idén Coventry-be költöztek. A három sárga-fekete sálba a piacon akadtam bele, és kedvező áruk miatt úgy döntöttem megveszem őket, így azóta nálam díszítik a "falat".










hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése