2015. augusztus 24., hétfő

Jegyek - NBI


Következzenek most olyan jegyek a magyar labdarúgó élvonalból, ahová csak 1-2x jutottam el. Vagy azért mert több évet nem szerepelt az aktuális ellenfél a legjobbak között, vagy azért mert valami oknál fogva én nem tudtam elutazni a fiúkkal. Pár esetben azért nincs több jegyem, mert egyszerűen nem kaptunk, vagy elveszett, hiszen fiatalon, amolyan napló félét vezetve, beragasztottam ezeket a fontos kellékeket az akkor még írásos memoáromba. Innen kiszedve sajnos több jegy is komolyabban megsérült, így azokat ma már képtelenség bemutatni.
Zuglóban egykor jó kis csapata volt a BVSC-nek és pár éven keresztül nagy volt a harc a kék-fehérekkel, hogy ki is a jobb "vasutas" az országban. Sajnos én mindössze egyszer jutottam el a Szőnyi útra, akkor is el kellett hagynom a stadiont, mert a rendőrök nem nézték jó szemmel egy sárga füstbomba begyújtását. Ezt az emlékezetes meccset őrzi a 200 Forintot kóstáló biléta.
Az Eger mindössze egy esztendőt töltött a legmagasabb osztályban az elmúlt 20 évben, és akkor is rendesen kicseszett vele az MLSZ. Nem játszhattak otthon, így az egyetlen jegy is a miskolci Borsodi Stadionból való, amin én nem voltam jelen, de a jegyét azért őrzöm az összecsapásnak.
A Gázszer FC Agárd egy igazi otthontalan csapat volt a kilencvenes évek végén. Először Székesfehérváron, majd Akasztón játszotta a meccsit. Én a Sóstói Stadionba jutottam el az egymás elleni párosításaink alatt, így onnan van egy mára már pótolhatatlan jegyem. Pótolhatatlan, hiszen a Gázszer FC csapata pár év után törlődött a magyar labdarúgó térképről.
A REAC csapata az új érának számító kétezres évek végén került fel pár évig a legjobbak közé, így az onnan származó jegyek nem olyan muzeálisak. Ráadásul én is csak kaptam őket, lévén még egyszer sem fordultam meg a Budai II László stadionban.
Ellenben Akasztón jártam párszor és valamiért mindig olyan jó hangulat uralkodott ott, a semmi közepén. A jegyeim kissé megviseltek lettek a sok megpróbáltatás miatt, de legalább őrzök kettőt, a már szintén megszűnt Stadler FC elleni meccsekről.
Szeged méltatlanul, csak egy fél szezont töltött az elmúlt két évtizedben a legjobbak között, de szerencsémre abban a fél esztendőben pont náluk játszottunk, így legalább egy jegyre szert tehettem. Sajnos az eredmény törölték tavaszra, mint ahogy a Szegd LC is a süllyesztőbe került, be se fejezték a szezont.
A szolnoki vasutasok 2010-ben jutottak fel a legjobbak közé, de csak átszállójegyet váltottak. Én sikeresen le is maradtam a meccsről, de legalább a jegyet megkaptam utána.
Tiszakécskén is csak egy évig volt minőségi foci, de szerencsémre arra eljutottam és hasonló érzésekkel gazdagodhattam mint Akasztón.
Vácon remek csapat volt a kilencvenes években, sőt bajnok csapat volt a Dunakanyarban, amely kiváló eredményeit azóta se tudta megközelíteni. Sőt, a kiesésük után, csak egy esztendő adatott meg a váci labdarúgásnak a legjobbak között, a többi esztendőt az alacsonyabb ligákban töltötték. Nekem még a kilencvenes évek végéről van két bilétám, amit most már féltve őrzök, hiszen ezek is pótolhatatlan ereklyék számomra.  

BVSC:

Eger FC:

Gázszer FC Agárd:

REAC:


Stadler FC:


Szeged LC:

Szolnoki MÁV FC:

Tiszakécske FC:

Vác FC:



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése