2015. augusztus 8., szombat

Adams Park 2014


Ha az első 5 ligát nézem az angol bajnokságban, akkor az Adams Park esik legközelebb hozzám, de ennek ellenére még csak kétszer jártam a Wycombe Wanderers FC otthonában. Nem tudom miért alakult ez így, de az erősen befolyásolt, hogy nem járok rendszeresen angol bajnoki meccsekre, nincs kedvenc itteni csapatom, stadionom, játékosom, így HWFC sem szerepel kiemelt helyen, ha meccsről, vagy stadionlátogatásról van szó. Még 2008-ban készítettem pár felvételt a kékek otthonáról, majd a tavalyi évben, egy vasárnap hajnalon ismét úgy határoztam, hogy kinézek a város szélére, hátha történtek változások a stadionban, vagy a környéken. Megérkezésem után már konstatálhattam is, hogy 6 év alatt semmi nem változott, így szinte ugyanazokat a képeket készíthettem, mint korábban. A társbérletben itt jásztó London Wasps RFC is itt játszott még akkor, így némi sárga-fekete dekoráció is volt a környéken. Ez azóta annyiban változott, hogy a darazsak Coventry városába tették át a székhelyüket, így ha legközelebb arra járók, ők már biztos nm emelik a létesítmény színvonalát színeikkel.


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése