2015. augusztus 12., szerda

Angol Bowling Greens


Bowling Green pályák elég régen kerültek már fel a blogra és ezen kívánok most segíteni ezzel a bejegyzéssel. Az elmúlt időszakban is szeltem a "szigetországot" és ahol belebotlottam egy-egy "zöld csodába", ott nem hagyhattam el a képkészítést. 2014-ben Watfordban a Woodside Stadionnál járva keresem fel a sok-sok pálya mellett, a The Bungalow névre keresztelt "greent", amely az Owls Bowling Club otthona. Szerencsémre épp karbantartási munkák zajlottak a gyepen és a gondnok beinvitált, mert onnan sokkal többet láthattam. Így utólag is köszönet érte. Flackwell Heathben szinte minden évben kimegyek a pályához, így tavaly se maradt ki az újrafotózás. Burnhamban viszont tavaly voltam elsőnek a Stomp Roadon, és egy ködös hajnalon kaptam lencsevégre azt, amit lehetett a helyi Bowling Greenből. Henleyben se jártam még a helyiek kis zöld szentélyében, de idén tavasszal ezt is megejtettem, így a képek mondhatni frissek, legalább is az én ütemtervezetemet ismerve azok, nagyon is azok.

Watford - The Bungalow(Owls BC):

Henley-on-Thames - Meadow Lane(Henley-on-Thames BC):

Flackwell Heath - Straight Bit Recreation Ground(Flackwell Heath BC):

Burnham - Stomp Road(Burnham BC):


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése