2015. augusztus 27., csütörtök

Északír Bowling Greens

Észak Írországban járva nem kerülhettem ki a brit szigeteken oly népszerű bowling green pályák fényképezését. A legtöbb, vagy egy általam felkeresett stadion mellett volt, vagy az oda vezető menetvonalon akadtam bele, többnyire tudatosan. Az Aircraft Parkban mindjárt egy különlegesen kialakított pályával találkoztam, hiszen a klubépületben, az emeleten, egy üveges rész volt kialakítva, ahonnan figyelemmel lehetett kísérni a találkozókat. Ilyennel még azelőtt nem találkoztam, így számomra kuriózumként hatott. Az Inverary Parkban, a Holywood Roadon az Inverary BC otthonát fedeztem fel, de elég jól el volt zárva a kíváncsi szemek elől, így ezt a pályát csak kívülről tudtam megcsodálni. A Gallaher BC otthona még jobban el volt zárva a "külső betolakodóktól", de itt a zárt ajtók mellett, még számos vasrács és egyéb biztonságtechnikai elem képzett akadályt, nem csak a bejáratnál, hanem a pályán körbe is. A Wilson Parkban, a Cliftonville BC otthonában, már lazábbak voltak a korlátozások, így nagy megelégedésemre kedvemre fényképezhettem. Összességében négy bowling green pályát látogattam meg Belfastban, egy igen intenzív nap folyamán.

Aircraft Park:

Inverary Park - Holywood Road(Inverary BC):

Severn Street(Gallaher BC):

Wilson Park(Cliftonville BC):


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése