2015. augusztus 28., péntek

Kingshill School - Cirencester


Cirencesterben az idei évben jártam, és egy kellemes nap keretében a helyi fontosabb sportlétesítményeket is felkerestem a hazaút előtt. A labdarúgó csapat stadionjának megtekintése után egy kicsit továbbhajtva a főúton a Cirencester Kingshill School sporttelepébe botlottam bele és kisebb tanakodás után úgy döntöttem csinálok pár képet a komplexumról, még ha ez ne is volt betervezve a programba. Sajnos az iskolai és ezzel együtt a bajnokságok szünetelésének köszönhetően a pályák hibrid állapotban voltak. Ez azt jelentette, hogy sem a hoki, sem a foci, sem a rögbipályák nem voltak már felfestve és a kapukat is lehozták a zöld gyepről, így sajnos csak egy nagy rétnek felelt meg a terület, ami kerítéssel volt körbevéve. Az iskolai csapatok mellett, a labdarúgó pályákon (mert ebből kettő is volt, akár csak a rögbiből) a Kingshill FC csapata játszik tétmeccseket, persze csak ha éppen nincs szünidő. A zöld játékterek mellett a sporttér közepén egy kisebb tornacsarnok is ki volt alakítva, illetve mellette pár teniszpálya kapott helyet. A terület zártsága miatt sajnos csak a kerítésen kívülről tudtam képeket készíteni, amelyek így nem lettek a legjobbak. Talán majd egy másik alkalommal, a bajnokságok és az iskolaidő sűrűjében jobb anyaggal tudok előrukkolni.

Cirencester Kingshill School

Football Grounds 1-2


CKS Rugby Grounds 1-2


CKS Hockey Ground

CKS Sports Hall

CKS Tennis Courts

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése