2013. november 16., szombat

White Hart Lane Community Centre


A White Hart Lane Community Centre felé már többször jártam, de a sportcentrumban nem a most bemutatott All Weather Pitch műfüves pálya az ami szembetűnik, hanem a mellette lévő Riverside Stadion. Annak rendje és módja szerint én se sok figyelmet szenteltem eddig ezen kis pályának, de mivel a sors úgy hozta, hogy még meccset is láthattam a londoni városi bajnokságból itt, sőt még pályára is léphettem eme "szent gyepen" úgy gondoltam megérdemli, hogy felkerüljön a listára mint angliai "stadion". A pálya rendezett, ehhez kétség sem fér!  A körítés, már mint a kerítés szinte teljesen új, a fű, már mint a műfű az elég ramaty, de azért el lehet rajta szaladgálni és még a labda is pattan úgy-ahogy. A játéktér belső hosszanti oldalán egy 3 soros beton lelátó is ki volt alakíva, amelyek lépcsői voltak annyira szélesek, hogy akár hat soros is lehetett volna a "szektor". Szóval majdnem minden előírásnak megfelel, amit egy csapat és egy szurkoló kívánhat. Talán ha a lelátó egyes részein nem állt volna a víz az összhatás még kedvezőbb lett volna, de azért így is pozitív az élmény egy ilyen kis pálya megtekintése után.


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése