2013. november 6., szerda

Kings Park Athletics Centre - Bournemouth

Bourmouthban a helyiek nagy csapatának stadionjával átellenben van egy kisebb atlétikai pálya, amely a Kings Park Athletics Centre egyszerű elnevezést kapta. Természetesen, ha már ott jártam szenteltem némi figyelmet a helyi atletizálók szentélyének, igaz túlzásokba nem estem a nézelődést és a fotózást illetően. A játéktér tartalmazta az ilyen pályáknál megkövetelt atlétikai "kellékeket" és a nézőknek is rendelkezésére állt egy kisebb, egyszerű kivitelezésű fedett tribün. A többi oldalon viszont csak némi korlát választotta el az esetlegesen tömegével kivonuló szurkolókat a játéktértől. A környezet amúgy elég elhanyagolt volt, poros utak, kátyú mindenhol, de a tribün mögötti erdős, ligetes rész azért javított valamicskét az összhatáson. A távoli képek mellett, pár közelebbi felvételt is készítettem, de a pályára nem mentem be, így ma meg kellett elégednem a fák közül készített lesifotókkal és így az érdeklődőknek is csak ennyi jut ebből a stadionból.


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése