2013. november 19., kedd

Thames Valley Athletics Centre


Angliai tartózkodásom alatt Windsor igen csak közel esett az állandó "lakcímemhez", így a város és a királynő nyári rezidenciája mellett volt időm alaposabban feltérképezni a helyi sportegyesületek létesítményeit is. A krikett, futball, rögbi pályák kivesézése után a helyi és környékbeli atletizálok paradicsoma felé vettem az irányt, hogy készítsek pár felvételt a Thames Valley Athletics Centre tribünjéről, mely igencsak forgalmasnak ígérkezett, hiszen a windsori atlétikai pályát használja a Hounslow, Eton, Windsor és Slough atlétikai csapata! Az említett közelség miatt sokat nem kellett kocsikázni és már ott is parkoltam a kialakított várakozó zónában. Sajnos a pályára nem jutottam be, de a szellős elkerítésnek köszönhetően sikerült jó pár képet készítenem mind a pályáról, mind a tribünről. Az utóbbi lelátó volt az egyetlen stand a pályánál, ami a klubház pályára néző részéből volt kialakítva, mondhatni igen ügyes megoldással. A pálya többi részére csak a sportolók juthattak be, így aki követni akarta az eseményeket az kénytelen volt a tribün vendégszeretetét élvezni. Sokat időt nem töltöttem a fotózással, mivel nagyon nem volt mit, így egy laza séta és pár kép után már robogtam is tovább, egy újabb "állomásra".


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése