2013. november 28., csütörtök

DASE pálya

Bevallom őszintén a DASE pályához az eltelt bő 3 évtizedem alatt nem sok közöm volt. Jószerivel azt se tudtam hogy néz ki, igaz sokat nem is jártam arrafelé. Amolyan "fekete báránynak" számított a szememben. Azt se tudtam, hogy van e köthető aktív csapat a pályához vagy csak az egyetemisták koptatják ott a gyepet. Eme tudatlanságom pótlására elhatároztam, hogy kilátogatok a DASE pályára és készítek pár friss és számomra teljesen új fényképet a sporttérről. A környezet impozáns, melynek alapját az Agráregyetem közelsége adja, de a fás, ligetes határolósáv is dob egy kicsit az összképen. A játéktér már nem annyira meggyőző, de az egész telepre ráférne egy rekonstrukció és gyepszőnyegcsere. Persze a lényeg, hogy még ez a sportpálya is áll Debrecenben, így az egyetemi élet mellett "hivatalos" sportélet is folyhat a szent zöld gyepen. Utána is jártam és kiderült hogy a Debreceni SC csapata mellett a Józsai SZTSE is ezen a pályán fogadja ellenfeleit. Remélhetőleg ez még nagyon sokáig így is marad és lesz miért kimennem majd az elkövetkezendőkben is az Agráregyetem Sportpályájára.


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése