2013. november 20., szerda

Lewes

Lewes mellett többször is jártam az évek során, de valamiért mindig kimaradt, hogy bemenve a városba megtekintsem a The Dripping Panre keresztelt helyi szentélyt. A távolmaradás egészen 2013 nyaráig tartott, amikor megunva a folytonos "kóborlást" a tengerpartról egyenesen a Lewes FC hazai pályája felé vettem az irányt. A stadion megtalálásával nem volt gond köszönhetően a GPS alkalmazásának, de a parkolás már nem volt ilyen egyszerű, lévén csak fizetős helyek voltak a környéken és azok is igen korlátozott számban álltak rendelkezésre. Mivel nem tudtunk más kitalálni, jobb híján a kedvesem a kocsiban maradt, amíg én nekilódultam kamerával a kézben a felfedező körútnak. A létesítmény kialakítása elég furományos, lévén a egy domboldalban található, így a pálya lejtésének elkerülése érdekében mondhatni a fél stadiont beásták a lejtőbe. A főbejárat a dombtetőn volt és itt sikerült pár jónak mondható képet ellőnöm, majd felfedeztem, hogy nyitva egy kis oldalajtó, így gondoltam egy merészet és hívatlanul beléptem a  kapu mögötti lelátó tetejére. Szerencsémre egyből megpillantottam a gondnokot és tájékoztattam a jövetelem céljáról, aki szívélyesen beinvitált a gyepre, melynek épp az öntözésével volt elfoglalva. Én persze örömmel szaladtam lefelé a lépcsőkön és pár szó váltása után sikeresen kifotóztam magam belülről is, majd miután meghívót kaptam a hétvégi meccsre, baráti kézfogással elváltam a "pálya felügyelőtől" és indultam tovább, hiszen aznapra még voltak terveink bőven. Az biztos nem bántam meg eme kis "csoda" megtekintését és igaz a stadion csak két komolyabb oldallelátóval rendelkezik, a kialakítás miatt azonban ajánlom minden groundhopper és stadion vizitőr figyelmébe a meglátogatását.


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése