2013. november 17., vasárnap

Kidlington

Egy kis oxfordi kirándulás mellékzöngéjeként jutottam el a Yarnton Roadra Kidlingtonba. A pályát csak második nekifutásra sikerült megtalálni, lévén az első próbálkozás alatt minden segédeszköz csődöt jelentett, így szabad szemmel kellett tájékozódni, de pontos cím és megfelelő térkép híján a nyári felfedező körút nem járt sikerrel. Őszre aztán sikerült pótolni a bedöglött navigációs rendszert és nem is kellett csalódnom, nyíl egyenesen a Kidlington FC szentélye felé irányított. A klubépülethez egy kátyús, sáros mellékúton sikerült beevickélni és már-már úgy tűnt, hogy meccs híján a pályából nem sokat fogok látni, amikor a kedvesem szólt, hogy "néz csak ott van egy rés amin be lehetne lopózni a játéktérre". Így is tettem és a szemfülességnek köszönhetően (ami nem engem dicsért) sikerült készítenem jó pár felvételt a pályáról és a két kisebb, de fedett, székezett tribünről is. Sok időt nem töltöttem a nézelődéssel, mert nem szerettem volna ha valaki azt hiszi valami rosszban sántikálok, így még pár kép kívülről és már mentünk is tovább az eredeti célunk irányába, ami jelen esetben az oxfordshire-i múzeum volt.


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése