2013. november 28., csütörtök

Utolsó magyar darabok

Elérkezett ez az idő is! Ezzel a 10 sállal végre felkerül a blogra az összes magyar sál amivel jelenleg rendelkezem. Kivéve természetesen a debrecenieket és azt a pár darabot ami nemrég került hozzám, de ez a nagy számok törvénye alapján már elenyésző. A lényeg, hogy az elmúlt több mint 10 év alatt "felgyülemlett" magyar sálaim most már a nagyvilág számára megosztásra kerültek a maga egyszerűségében és pompájában.

Az utolsó 10 sál, három magyar várost és négy csapatot "tartalmaz". Székesfehérvárról a Cornexi (kézilabda) és a Videoton (labdarúgás) is képviselve vagyon 1-3 arányban, 4 kicsit régebbi darabbal. A sálak mindegyike "barátilag" került hozzám vagy csereként vagy csak a jó kapcsolatunk idején egyszerűen a nyakamba akasztotta valamelyik Vidista cimbora. A lényeg, hogy most már az enyémek. Ékesítik a gyűjteményt és a piros-kék szurkolókhoz fűződő baráti szálak miatt különleges helyen szerepelnek a kollekcióban. A budapesti piros-kékhez már nem fűz ilyen közeli szál, így ők már nem osztogatták olyan bőszen a nyakbavalókat, ezért ha akartam Vasas sálat, azt el kellett "venni". Van is így két darabom, habár a "vételnél" nem voltam "aktív" , de "passzív" felhasználóvá mégis csak én váltam. Zalaegerszegről még a kétezres évek elején került hozzám egy sál, egy cseredarab volt, de nem én, hanem Zé cimborám bonyolította nekem le az üzletet és lettem büszke tulajdonosa egy Zalaegerszegi TE sálnak. A másik három kötött már újkori darab, az egyik a kilencven éves centenáriumra készült, míg a másik kettő az egymás ellen vívott kupadöntőre. Mivel itt is-ott is készült egy-egy változat, ezeket természetesen oda-vissza alapon elcseréltük Fehér Tamás (Kecsege) barátommal. Így teljes és végleges a magyar gyűjtemény eddig, mert mint azt már jeleztem, újabb darabok pihennek a szekrényben fotózásra és feltöltésre várva.











hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése