2013. november 28., csütörtök

Barton Community Pavilion - Oxford

Oxfordban elég sokat cirkáltam mostanság, így feltűnt, hogy a város peremének számító Bartonban van egy nagyobb sporttelep, ahol a labdarúgó pályák mellett a gyephoki és bowling szerelmesei is megtalálják a lehetőségeket. Megérkezve nem sokat tétlenkedtem és kezembe véve a fényképezőgépet már bele is vetettem magam a "munkába". A sporttelep bejáratánál egy tábla fogadott a "Barton Community Pavilion" felirattal, valamint tájékozódhattam a helyi lehetőségekről. Az is fel volt tüntetve szép, nagy betűkkel, hogy ez a hely a Barton United FC és a Headington Amateurs FC otthona. Továbbhaladva túl is estem az első meglepetésemen, ugyanis a várt Bowling Green pályát lebontották, így már csak a sík felület volt az ami fogadott. Egy "zöld csodával"  kevesebb van a világon.  Mögötte viszont feltűnt az öltöző és klubház "2in1" épülete, ami nem igen nyerné el a legimpozánsabb épületek versenyének első díját. A centerpálya (1) ennek a kissé egysíkú épületnek a végében  helyezkedett el és a szép fehér korlátokon és a két kiépített kispadon kívül, csak a felfestésben és a kapukban gyönyörködhettem. A párhuzamosan mellette lévő edzőpályán (2) még ennyi se volt, csak a jól látható játéktér és a kapuk mutatták mi is ez valójában. A "tréningfild" végében egy műborítású, gyephoki pálya (3) volt kialakítva, még meglévő kapukkal és igen csak masszív kerítéssel, de a pálya "talaja" eléggé gyatrának nézett ki, mondhatni nem úgy tűnt mint ha itt minden hétvégén ütögetnék a labdát. Eme gyors körséta és pár kép elkészítése után befejeztem a BCP feltérképezését, de a beszámolót még nem, hiszen a megdicsőült bowling pályáról majd ejtek még pár szót a megfelelő bejegyzésben.

1

2

3

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése