2013. november 9., szombat

Romsey Town

Romsey városában már meg nem mondom hogy jutottam el és az se nagyon rémlik hogy miért is voltunk a környéken. Egy biztos a helyi labdarúgó pályát utunkba ejtettük és jó pár felvétellel gazdagabban tértünk haza. Az rémlik, hogy a labdarúgók mellett a megszokott krikett és rögbi pályák is megtalálhatók a településen, sőt mi több ott is voltunk és fotóztunk. Lehet nem ártana valami emlékezést elősegítő gyógyszert szednem, mert lassan azt is elfelejtem, hogy hol élek. Persze van nekem ilyen emlékeztetőm, amelyek biztos pontjai az utazásaimnak. Pont ezek a stadionok, melyekre szinte mindig emlékszem, így ehhez kötve tudom meghatározni hogy hol is található az adott település és azt hogy a stadionhoz viszonyítva merre is található az amit amúgy "családi programként" kerestünk. Ennek köszönhetően már be is ugrott, hogy Mottisfontnál vizitáltunk, ahol egy szép régi ház mellett a kert is megért egy "misét". Arra persze már nem vállalkozom hogy elmondjam miért is volt olyan szép az a ház és a kert, most legyen elég annyi hogy a Romsey Town FC hazai pályájának és a Mottisfontnak van köze egymáshoz, már mint az én kirándulási struktúrámat figyelembe véve. A The Bypass Ground amúgy elég "zárkózott" volt ottjártamkor, így sajnos csak kerítésen kívülről készíthettem pár felvételt, mert nem csak a stadiont, de a környéket is "hét lakat" alatt őriztek. Sajnos ennek köszönhetően nem lettem annyival okosabb mint amennyivel szerettem volna, így csak az értékelhető amit láttam a pályából és a lelátókból, az pedig nem volt olyan sok!


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése