2013. november 2., szombat

Portsmouth Hockey

A gyephokival hasonló barátságban vagyok mint a krikettel, vagyis ha nincs más megnézem a tévében vagy akár élőben, de ha nem muszáj akkor nem erőltetem a közelebbi találkozásokat. A stadionok, gyephokipályák viszont itt is külön kategóriát képviselnek, hiszen ha utamba esik egy-egy ilyen létesítmény akkor nem tudok csak úgy továbbsétálni, mert a fényképezőgép egyszerűen életre kél. Így jártam 2009-ben is amikor Portsmouth bevásárló központjából kifelé jövet a Burnaby Roadon beleakadtam a US Portsmouh HC otthonául szolgáló kis stadionba. Igaz bejutni nem sikerült, de a vastag drótkerítés ellenére kívülről is elfogadható képeket sikerült készítenem játéktérről és a néhány száz fő befogadására alkalmas fedett lelátóról. Sokáig nem időztünk a város ezen részén, amolyan futókaland volt ez a "gyephoki pályával", de azért megérte azt a pár perc türelmet, hiszen egy szép kis létesítmény élményével gazdagabban indulhattam tovább.


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése