2013. július 13., szombat

Újabb "zöld csodák"

Az első "Bowling Green" bejegyzésemben említettem, hogy pár éve fedeztem fel magamnak ezeket a kis "zöld csodákat", de igazából az első ilyen pályát még 2008-ban láttam (és tudat alatt fényképeztem) Great Yarmouth tengerparti városában. Akkor még nem sejtettem hogy egyszer a "szerelmese" leszek ezen kis létesítményeknek, de valami mocoroghatott bennem, mert a két vizitem során, mind a kétszer készítettem felvételeket a Britannia Greensről. Az első látogatásom során a pályák (mert itt több is volt egymás mellett) üresek voltak, lévén elég hűvös és esős volt az idő, de a következő alkalommal már benépesedtek és szépen felöltözött játékosok gurították a golyóikat. Valamiért már akkor megfogott ez a látvány, de a képekre csak később leltem rá, amikor visszanéztem az aktuális évben készített "kirándulós" felvételeket.


Great Yarmouth - Britannia Greens:


Long Hanborough településén csak átutazóban voltunk, amikor is az elromlott GPS helyett a saját érzékeinkre voltunk utalva és annak rendje és módja szerint el is néztünk egy kereszteződést. A fals letérőnek az eredménye a Roosevelt Road-i Bowling pálya felfedezése volt, ahol a Hanborough BC tagjai "gurigáznak". A létesítmény ottjártamkor "záróra" állapotban tetszelgett, így pár felvétel után már mentünk is tovább, immár a helyes irányba.

Long Hanborough - Rossevelt Road Bowling Green:


Newhaven tengerparti városában a múlthéten voltunk, lévén az angliai időjárás megmakacsolta magát és a hőmérő higanyszála a 30 fokot verdeste és mindezt pozitív irányban. Ennek köszönhetően fogtuk magunkat és lerobogtunk a tengerpartra, de a nagy meleg és a déli erős sugárzás elzavart minket a partról és addig stadionok keresésével és fényképezésével múlattuk az időt. A Fort Road-on található Bowling Green így csak egy plusz volt a nap folyamán, hiszen a pálya közvetlen szomszédságában van a helyi krikett és futball "paradicsom" is. Most erre a kis pályára koncentrálunk, ami a megszokott jegyeket hordozta magán, talán csak annyi különbséggel, hogy meglepetésre az egyik oldala nem volt teljesen "elsötétítve" a kíváncsi szemek elől, így innen nyugodtan lehetett fotózni, a pálya "zártsága" ellenére is. Egy kivetni való volt még a pálya kapcsán, miszerint a gyep, az nem a megszokott "szép zöld" volt, ami valószínűleg az elmúlt hetekben tapasztalható "nyári nagy melegnek" esett áldozatul.

Newhaven - Fort Road Bowling Green:


Rye városában is pár hónapja jutottunk el, a környéken található történelmi látványosságoknak köszönhetően. Ekkor akadtunk bele a Rye BC-nek kialakított pályába, ami a szokásos "green" jegyeket hordozta magán. Egy szép kis klubház (a csapat nevével, címerével, alapítási dátumával ellátva), aztán a szépen karbantartott pálya, pár pad (amolyan lelátó gyanánt) és mindez szépen, de ízlésesen körbekerítve, megóvva ezzel a helyi klubtagok nyugalmát a kíváncsi érdeklődők elől. Nekem azért sikerült bejutnom egy kedves gondnok segítségével és belülről készítettem is pár képet, nagy-nagy örömömre és megelégedésemre.

Rye - The Salts (Fishmarket Road) Bowling Green:


Swindonban már jártunk pár éve, de akkor csak a Swindon FC stadionja akadt a célkeresztbe és sajnos nem jártuk körbe az egész County Ground-ot, ahol a labdarúgók stadionja mellett egy krikett és egy atlétikai stadion is található, sőt mi több itt van kialakítva a Swindon County Ground BC hazai pályája is. Ottjártamkor éppen meccs zajlott, így nem nagyon szerettem volna megzavarni a játékosok koncentrációját, tehát gyors fotózás és inkább a többi létesítmény felé fordítottam a figyelmemet.

Swindon - County Ground Bowling Green:


Jelenleg a Flackwell Heath BC hazai pályája esik legközelebb hozzám, de figyelmem eddig elkerülte a szépen elkerített bowling green. Persze ami késik, nem múlik alapon csak eljutottam ide is. Ha már nálam volt a gép, természetesen csináltam pár egyszerűbb felvételt az amúgy nagyon barátságos kis pályáról. Szerencsémre a helyi tagok épp "bemelegítettek" így egy gyors kérdés után, örömmel vették, hogy én itt fotózni akarok és mindjárt meg is invitáltak a hamarosan kezdődő meccsükre valamint a hétvégi nyílt napjukra. Maradni sajnos nem tudtam és a "vasárnapi" látogatás is elhúzódott, de a kedvesség amit tapasztaltam, az megható volt!

Flackwell Heath - Recreation Ground (Straight Bit):

2012


2013


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése