2013. július 5., péntek

Gillingham

Gillingham városába idén jutottam el és kis könnyed nézelődés és vásárlás után természetes volt, hogy kimegyünk a Gillingham FC otthonául szolgáló Priestfield Stadionhoz. Igaz ekkor már esteledett, így nem számíthattam arra, hogy esetlegesen nyitva lesznek a kapuk, vagyis előre le kellett mondanom arról a lehetőségről, hogy belső képeket készítsek a lelátókról. Ettől függetlenül örömmel kocsikáztam ki a stadionhoz és körbejárva készítettem pár felvételt. A stadion nem tartogatott túl sok meglepetést, mondhatni belefért a nagy angol átlagba. Egy nagyobb, felújított lelátó mellett a többi oldal a régmúltat idézte, így sok újdonság nem került lencsevégre. A "pálya" körbesétálása után a főbejáratnál azért sikerült egy kicsit beljebb osonnom, igaz sokkal többet innen se láttam, de legalább pár kockával több kép készülhetett



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése