2013. július 7., vasárnap

Debreceni Egyetemi Sporttelep 2013

2009-ben már úrrá lett rajtam a stadion látogatási láz, így elhatároztam, hogy körbejárom Debrecen fontosabb stadionjait és sportcsarnokait. 2013-ra viszont már annyira elhatalmasodott rajtam a "betegség" hogy a fontos létesítmények mellett a kevésbé fontos pályákat, füves, műfüves vagy esetleg salakos edzőpályákat is végiglátogattam a kisebb csarnokokkal egyetemben.

Így jutottam el ismét a DEAC Egyetemi Sporttelepére, ahol utolsó vizitem óta történt egy és más. Elsősorban a főbejáratnál felváltotta az "Egyetemi Sporttelep" ütött-kopott jelzőjét egy címerrel ellátott "Egyetemi Sportközpont" köszöntő az érkezőknek, míg a távozók előtt egy "Egészségére! Viszontlátásra!" felirat tisztelgett. Ezen kívül megjelent még pár címer a telepen (ami négy éve még nem volt), köztük ami a legjobban megfogott az egy nagy transzparensre felfestett DEAC címeres molinó, ami jelezte az arra járóknak, kik is a hely urai. Belülről már nem volt ekkora a változás, már mint a lelátókon, hiszen a felszerelt komolyabb világítás már éjszakai meccsek rendezését is lehetővé tette a stadionban. A tribün ugyanúgy magasodott a megszokott helyén és ugyan még a Vágóhíd utcán is áll a főlelátó, de hamarosan a DEAC pályán lesz az utolsó muzeális tribün a városban. A másik hosszanti lelátón sem történt komolyabb változás, ha csak nem annyi, hogy a múlt szezon óta kialakítottak itt egy állandó vendégszektort.


DEAC Egyetemi Sporttelep - Stadion (2013):


Négy éve még nem sok figyelmet szenteltem a centerpályával párhuzamosan kialakított Műfüves Edzőpályának, de most nem tétlenkedtem és készítettem pár közelebbi felvételt erről a játéktérről is. A képek mellé sok mindent írni nem tudok, lévén semmi extrát nem tartalmaz a műfű. Egyszerűen kerítéssel körbevett pályáról van szó, amihez semmilyen lelátói alkalmatosság nem párosul. Egyedül a kispadok kialakítása érdemel még említést, illetve pár figyelmeztető tábla a műfű és környékének kulturált használatáról.

DEAC Egyetemi Sporttelep - Műfüves Sportpálya (2009 - 2013):





hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése