2013. július 22., hétfő

Hendon FC

A 2007-es londoni tartózkodásom alatt metróztam ki a Claremont Road-ra, ahol a Hendon FC hazai pályája volt található. A földalatti után még várt rám egy kis séta egy hatalmas parkon keresztül, így mire a célhoz értem már majdnem pihegtem. Azért annyi erőm még volt, hogy körbejárjam az apró stadiont, ami rendesen el volt barikádozva a kíváncsi szemek elől és igazából el sem tudtam dönteni, hogy itt most játszanak még hazai meccseket vagy nem. A környezet teljesen elhanyagolt volt, méteres gaz, omladozó kerítés, de bekukkantva egy-egy résen úgy látszott mint ha a pálya karban lenne tartva és a lelátók is egész jó állapotúnak tűntek. Sok szerencsém nem volt a pályával kapcsolatban, hiszen többnyire az említett beton kerítés és hatalmas dzsungel vette körbe, ráadásul a kerítésre felvitt graffitik nem tették a legbarátságosabbá a környezetet. Talán ennek és a helyi kocsmából furcsán néző alakoknak köszönhetően nem volt szándékomban sok időt a környéken tölteni, így ahogy lehetett odébb is álltam.


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése