2013. július 13., szombat

Kis "londoni" krikett

A "csodálatos krikettpályák" meglátogatása során, természetesen London sem maradhatott ki a szórásból és ha nem is tömegével látogattam arrafelé a pályákat, azért utamba akadt pár kialakított "különlegesség".

Januárban a Chelsea - QPR meccsre sétálgatva akadtam bele a Burton's Cricket Ground-ba, ahol mint később kiderült a Chelsea CC ütögeti a parafagolyót. A meglepetés ellenére gyorsan kézbe vettem a kamerát és készítettem pár felvételt a szépen karbantartott és bekerített grundról. Sokat viszont nem időztem, lévén a meccs előtt még volt pár elintézni való a környéken és ez a krikett pálya most tényleg csak egy kis véletlen pluszt jelentett.

Burton's Cricket Ground (Chelsea CC):


London külterületén kocsikázva akadtam bele a Durdans Cricket Ground-ba, ami nemes egyszerűséggel már ki volt vonva a "művelés" alól. Eddig még nem találkoztam ilyen elhanyagolt krikett pályával! Valószínűleg a sport már teljesen kivonult erről a grundról, hiszen csak pár ottmaradt "segédeszköz" és a bejáratnál lévő tábla jelezte, hogy itt egykor aktív sportélet folyt. Ha ezek nincsenek, akkor csak egy nagy "ugar" fogadná az arra tévedőt és még azt se tudná, hogy itt egykor a Southall Cricket Club látta vendégül ellenfeleit.

Durdans Cricket Ground (Southall CC):


A Copthall Playing Field, ahol a Hendon St. Marys CC játssza hazai meccseit, csak amolyan mellékszereplője volt egy kirándulásomnak. A RAF múzeum megtekintése után a közelben lévő Copthall Stadion megtekintése szerepelt a programban. A névből már kiderülhetett, hogy eme krikett pályák a stadion közelében lettek kialakítva, így nem mehettem el anélkül, hogy pár fényképet ne készítsek, igaz csak a távolból, mert közelebb egyszerűen "nem jutottam". Igaz,  így nem adják teljesen vissza a képek azt amit át kell élni, de azért ilyen kisebb pályák esetében ennyinek is elégnek kell lenni.  

Copthall Playing Field (Hendon St. Marys CC):

Center Ground


Training Ground 1
 

Training Ground 2
 


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése