2013. július 4., csütörtök

Csopak

Az idei magyarországi kirándulásaim során eljutottam a Balaton közelébe, mely elsősorban a kedves ismerősök meglátogatását jelentette, de ha már ott jártam nem hagyhattam ki a környék labdarúgó pályáit sem! Első körben a Csopaki Sportpálya kerül terítékre, amire hamar ráleltem lévén a település mérete igen csak behatárolta a "lehetőségeket". Mivel nem szokásom előre megnézni mivel is fogok találkozni egy-egy pálya vagy stadion kapcsán, így meglepetésként ért a Csopak FC otthona, amely a megyei szintnek tökéletesen megfelel. Maga a centerpálya egy "töltésen" volt kialakítva, így az egyik oldalról szinte kimagasodott a környezetéből. A gyepet szépen karbantartott korlátok, kerítések vették közre, melyek zöld-fehérben pompáztak. Az egyik hosszanti oldalon egy pár soros "fapados" lelátósor volt, ami már önmagában is megdobta a pálya "értékét". A nyári szünetre való tekintettel a gyepet épp karbantartották, de igazából semmi kivetnivalót nem találtam a helyi kis "szentélyben". Csopakon úgy látszik még áldoznak egy keveset a helyi labdarúgásra.


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése