2013. július 22., hétfő

Debrecen, ami már meg volt 1x, 2x, 3x .....


Mint arról már beszámoltam a 2013-as év azzal telt, hogy az összes fontos és kevésbé fontos debreceni stadiont és sportcsarnokot végigjártam és hiába fotóztam már le őket az elmúlt esztendőkben, most 2013-ban egységesen minden létesítményről készítettem pár emlékképet. Most az a négy következik ami már szerepelt a blogban, így a mostani amolyan frissítésként fogható fel, főleg azoknak akik rendszeres olvasói a blognak.

A Főnix csarnokról igen sok képet készítettem az elmúlt években, de mivel most is jártam a Kassai úton, nem maradhatott ki a szórásból ez a hatalmas csarnok, ami továbbra sem azt a szerepet tölti be a város sportéletében, mint amire az építésénél számítani lehetett. Állandó hazai csapata még most sincs a csarnoknak, sőt az élvonalbeli teremsportok rendesen visszaestek a városban, így kérdés, hogy lesz e valaha egyáltalán hazai csapat ebben a rendezvénycsarnokban, vagy megmarad alkalmi, kiemelt események otthonául?

Főnix Rendezvénycsarnok (2013):


A Főnix mellet a Debreceni Sportuszodáról is készítettem pár új felvételt, igaz nem sok változás történt a tavalyihoz képest, sem a környezetben, sem a csarnokban, így nagy újdonságokkal nem szolgálhatok. Az uszoda kihasználtsága nem rossz, mondhatni elég forgalmas szentély lett ez, a helyi vízi sportok szerelmeseinek. A Debreceni Vízilabda SE még mindig itt fogadja ellenfeleit, mint ahogy a legtöbb helyi úszó is itt készül a hazai és nemzetközi megmérettetésekre. Pár hónapja felmerült a gondolat, hogy bővíteni fogják a Sportuszodát? Kíváncsian várjuk lesz e valami ebből az elhatározásból.

Debreceni Sportuszoda (2013):


A Gyulai István Atlétikai Stadion semmit nem vesztett a szépségéből az elmúlt esztendőkben, mondhatni igen fess képet mutat a Nagyerdő szívében. A tribün, a lelátók és amennyire én megítélni tudom a pálya is kiváló állapotban van és hétvégi ottjártamkor igen szépen be is volt népesedve az atlétika szerelmeseivel és a Debreceni SI sportolóival.

Gyulai István Atlétikai Stadion (2013):


A Gázvezeték utcai stadion továbbra is áll és a salakmotor szerelmeseinek köszönhetően hónapról-hónapra van valami rendezvény a salakon. A létesítmény kívülről a pár évvel ezelőtti festésnek köszönhetően teljesen pofásan néz ki, de sajnos a lelátókról már mindez nem mondható el. Ott továbbra is omlik, foszlik a beton- Ha komolyabb lenne a magyar salakmotor sport és huliganizmus, bizony már rég nem engednének nézőket a hazai futamokra.

Gázvezeték utcai Stadion (2013):


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése