2013. július 13., szombat

Érd


2013-ban Érden is jártam és ha már arra húzott a "kormány" természetesen beugrottam az Ercsi útra, ahol a helyi ÉVSE hazai sportpályája található. Szerencsémre a létesítményt nem őrzik hét lakat alatt, így simán bejutottam a lelátókhoz és készíthettem jó pár felvételt. Előtte még soha nem jártam sem a településen, sem a pályán, így amolyan meglepetés volt minden amit láttam, még akkor is ha a helyi ultraéletnek köszönhetően, már volt némi fogalmam a "stadionról". Időm volt egy kevés, így alaposan körbejárhattam a szépen körbekerített "zöldet", megnézhettem a hosszanti oldal betonból készített állóhelyét, majd a szemközti oldal fedett, pár soros tribünjét. Nagyon nem varázsolt el amit láttam, valahogy a képekből nekem egy komolyabb pálya lebegett a szemem előtt, de most nem ezt kaptam. Az eredményjelző egy régi manuális szerkezet volt, amin legalább az Érdi VSE címere ott virított, így legalább az is megtudhattam melyik csapat játssza itt hazai meccseit aki nem volt ismerős Érden. A lényeg, hogy ide is eljutottam és egy újabb élménnyel gazdagabban mehettem tovább utamra!


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése