2013. július 23., kedd

Franciaország apraja

Egy kis franciaországi kirándulásról visszatérőben álltunk meg pihenni a tengerparton, nevezetesen Wimereux közelében és volt olyan szerencsém, hogy egy labdarúgó pálya volt a pihenőhely mellett, amit mindjárt alaposan fel is térképeztem. A sportpálya a St. Beuve Boulevard-on volt kialakítva és három oldalról csak "út" vette közre, míg a negyediknél már lakóházak sorakoztak. A gyep szépen le volt nyírva, a két kapu is állt és szép magas kerítéssel körbe is volt vonva. Erre nagy szükség volt, mert "túllövés" esetén nem csak a környező utakon pattogna a labda, de nagy eséllyel még az Atlanti-óceánban is megfürödne. Időnk volt bőven, így elég sokáig élvezhettem az egyszerű kis pálya társaságát, amit egy percig nem bánok.

Wimeraux - St. Beuve Boulevard:


A következő állomás egyben az előző is volt, hiszen Boulougne-sur-Mer városából kifelé jövet akadtam rá a Stade J. Méguin sporttelepére. A pálya (amit végül lefotóztam) nagyban hasonlított a wimereuxira, csak egy picivel "felszereltebb" volt. A játékteret ugyanúgy kerítés vette körbe, de itt már egy sövény is gondoskodott a játék "védelméről" valamint egy egyszerű kis "beton" korlát is övezte a küzdőteret. Sajna én csak egyik oldalról tudtam megközelíteni a "stadiont", így se a klubházat, se a másik pályát nem tudtam lefotózni, ugyanis az előzetes tájékozódás híján, nem találtam az oda vezető utat, mert azt se tudtam, hogy egy szinttel "lejjebb" van még egy füves rész, ahol a centerpálya is megtalálható. :) Így jártam, legalább egyszer lesz miért visszamenni ebbe a szép kis városba.

Boulougne-sur-Mer:

Stade J. Méguin:


Stade J. Méguin Training Ground:


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése