2018. március 7., szerda

White Hart Lane - Ex-Rugby Pitch

A New River Stadion (White Hart Lane Community Centre) berkein belül egykoron volt egy rögbipálya, amely a centerpálya játéktere mellett, azzal párhuzamosan volt kialakítva. 2007 után, 2013-ban is megfordultam a sporttelepen, de először bejutnom nem sikerült, aztán meg egyéb elfoglaltságok miatt nem jutott idő a grund közelébe férkőzni. 2017-ben is visszamentem az ekkor már New River and Fitness Centre (2015-ben volt az átkeresztelkedés) néven futó sporttelepre, de sajnos ekkor sem jutottam be, így a közben lebontott rögbipálya helyett kialakított A6-Side pályákat is csak a távolból láthattam és fotózhattam. Nem voltam szerencsés ezzel a "hátsó" területtel.

New River and Fitness Centre - Small Synthetic Pitc 10x (Ex-Rugby Pitch):


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése