2018. március 7., szerda

London Cricket

Londonban kezdetben csak a két nagy krikett stadiont (The Lord's, The Oval) kerestem fel tudatosan, majd pár kisebbel is találkoztam, igaz ezek többsége egy-egy labdarúgó stadion meglátogatásának hozadékaként akadt lencsevégre. A mostani hárommal még nagyobb szerencsém volt, hiszen nem fényképezni indultam, de mégis beléjük futottam. A Bellevue Roadra a munka szólított, így az út mellett elterülő egykori sportmezőt ekkor örökítettem meg. Sajnos 2017-re már csak a kutyasétáltatók és a szabadba vágyók élvezhetik a gyep okozta örömöket, pedig egyszer itt foci és krikettpálya is volt. Harefield Village központjában is ugyanez volt a helyzet, a krikett és a foci is régen elköltözött már a Centenary Field gyepéről, viszont a helyi közösség nagy becsben tartja az egykori híres sportközpontot és a mai napig itt tartják a nagyobb helyi rendezvényeket. A Queensmead Sport Centre egy most is működő sporttelep, de én nem emiatt, hanem a kéthetente vasárnap itt tartott piac miatt érkeztem Hillingdonba. A zsibvásár szó szerint a játéktéren volt megtartva, így egész különös képeket sikerült készítenem a sporttelep pályáiról.

London (Wandsworth) - Bellevue Road:

London (Hillingdon) - Harefield Village Green / Centenary Field:

London (Hillingdon) - Queensmead Sports Centre:

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése