2018. március 20., kedd

Magyar Kispályák

Magyarországon kispályákból nincs hiány, így akármerre járok-kelek biztos, hogy beleakadok egy-egy füves, salakos, vagy bitumenes grundba.
Nyírábrányban tavaly figyeltem fel rá, hogy a klubépülettől nézve a távolabbi kapu mögött van egy füves kispálya, amit eddig egyetlen vizitem alatt sem láttam, pedig megfordultam már párszor a határmenti településen. Azt most sem sikerült kiderítenem, hogy ez a pálya mikor került oda, de egy biztos én még sosem láttam korábban.
Derecskén is van egy füves kis grund a Sárostó Sporttelepén, a klubház mögött, a két pálya között. Viszont itt sem sikerült kiderítenem, hogy ez a pálya 2014-ben csak ideiglenesen lepakolt kapukat jelentett, vagy állandó jelleggel használták egy kis grundfocira.
Csopakon az egyik kapu mögött volt lefektetve egy szilárd burkolatú pálya, amely ránézésre igen csak újszerűnek hatott 2013-ban. Feltételezésem szerint a vizitem előtt nem sokkal húzhatták újra a felületet, amely észrevételemet a frissen festett kapuk is alátámasztottak.
Hajdúsámsonba tavaly vetődtem, de csak a véletlennek köszönhettem, hogy a település Gerébtelepi részén felfedeztem egy füves pályát, amit valószínűleg a környéken élők alakítottak ki maguknak Kinézetőből ítélve igencsak nagy becsben tartották a pályát és remélhetőleg nem is fog megváltozni.
Hosszúpályiban, a Sport utcában már más volt a helyzet. Az egykori focipályát méteres gaz és dzsindzsa nőtte be, de a bitumenes kicsi még legalább állt, igaz a túlburjánzott növényzettől alig volt látható az útról és megközelíteni is csak bozótvágóval lehetett volna. Eme eszköz híján próbáltam átfotózni a "gazfalon", de sok sikerrel nem jártam.

Nyírábrány - Nyírábrányi Sportpálya:

Derecske - Sárostói Sportpálya:

Csopak - Csopaki Sportpálya:

Hajdúsámson - Gerébtelepi Füves Kispálya:

Hosszúpályi - Sport utcai Sportpálya:

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése