2018. március 11., vasárnap

Idegen tollakkal: Bocskai Stadion

A hajdúszoboszlói Bocskai Stadionban többször is jártam a kilencvenes évek végén, de ugye akkor még nem koncentráltam a fényképezésre. Később is kijutottam párszor a fürdővárosba, de nem fotózni, majd 2009-ben és 2014-ben fényképezőt is vittem magammal, mert ekkor már égett bennem a stadion látogatási láz. Sajnos mind a kétszer rossz időpontot választottam, mert nem jutottam be a lelátóra, így az fényképezetlen maradt részemről. Szerencsére a kilencvenes évekből Nagy Balázs, Dihen Tibi és Sándor Misi is készített képeket a az akkor még működő szoboszlói ultraéletről, így nekem is lett értékelhető felvételem ebből az időszakból és ami még fontosabb az egyetlen lelátóról. A tavalyi évben az a nagy szerencse ért, hogy több barátom és ismerősöm is megkeresett, hogy ha akarom, akkor tudnak nekem küldeni sportpályákról, stadionokról régebbi vagy akár új képeket, feltéve, hogy tudom használni őket. Eleinte sokat gondolkodtam, hogy mit tegyek, de végül arra az elhatározásra jutottam, ha valaki veszi a fáradtságot és elküldi nekem az adott pályákról készített saját felvételeit, akkor azokat én ki fogom tenni az oldalra, megköszönve ezzel a segítséget és természetesen színesítve a képrovatot. A mostani képeket Sándor Misi barátom közbenjárásával kaptam Hajdúszoboszlóról, és a két sorozat között 13 év telt el, így szépen kivehető a lelátó székezésében beállt változás. Az első sorozat 2003-ban készült, ekkor a fapadokat felváltó, kék és fehér támla nélküli székek (padok) voltak a hosszanti betonlelátón, a képeket Kulcsár Zsoltnak köszönhetem, köszönet jár árte. A 2016-as második eresztésen már a vadonatúj kék és fehér támlás székek láthatók a beton lelátón, igaz a széleken ekkor még mutatkozott belőlük egy kis hiány. Ezeket a képeket Szilágyi Tibornak, köszönhetem, köszönhetjük.

Hajdúszoboszló
Bocskai Stadion

2003
Kép: Kulcsár Zsolt / Sándor Mihály

2016
Kép: Szilágyi Tibor / Sándor Mihály

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése