2018. március 11., vasárnap

Gloria Sports Arena Belek

Fiatalkoromban követve a csapatom felkészülését gyakran hallottam, hogy a téli alapozásra a törökországi Belekben kerül sor, ahol alkalmanként 1-2 hetet is eltöltött a DVSC. Akkor még nem sejtettem, hogy egyszer lesz szerencsém eljutni az említett török városba. Igaz, azt nem tudtam, hogy itt szinte minden szálloda berendezkedik labdarúgócsapatok fogadására, és sokszor nagypályákkal van megtoldva a hotelek sportparkja. Ennek köszönhetően a kisebb focipályák helyett a legnagyobbra koncentráltam, amely a Gloria Sport Arena volt Belek központjában. Meg is találtam gyorsan, de sajnos csak a parkolóig juthattam megfelelő belépti engedély, vagy szállásfoglalás nélkül, így csak félig-meddig volt sikeres a vizitem. A központ stadiont azért láthattam, mert egy üvegfalon keresztül be lehetett kukkantani, de sajnos a kisebbik stadiont, amely a nagyobb mögött volt kialakítva egyáltalán nem mutatta meg magát nekem. Ugyanez volt igaz a műfüves nagypályára is, amely ugyan a kerítés mellett volt, de a fal átláthatatlan akadályt képzett és mindössze az égre meredő kandelábereket láthattam. Mindent összevetve azért nem voltam csalódott, mert valamicskét bepillanthattam a beleki "téli tréningközpont" kulisszáiba.

Belek
Gloria Sport Arena



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése