2018. március 21., szerda

Egyetemi Tenisz - DEAC

A debreceni Egyetemi Sporttelepen még a kilencvenes években jártam elsőnek, de akkor eszembe sem jutott, hogy bármit is lefényképezzek. Még a stadion se nagyon mozgatta meg ez irányú fantáziámat, a többi, kisebb sportpályáról már nem is beszélve. Ezen érdektelenségnek köszönhetően a salakos teniszpályákról sincs egyetlen felvételem sem, ebből az időszakból. Sőt, még későbbről sem. A legkorábbi felvételem 2006-os és nem magamnak, hanem Derencsényi Pistinek köszönhetem, igaz nem közvetlen a teniszpályákról készült, de legalább látszik rajta az éppen téliesített (értsd: sátorral befedett) pályák egy része. Elsőnek 2009-ben érkeztem azzal a szándékkal, hogy képeket csinálok a sporttelepről, de elsődleges célom a stadion és a műfüves sportpálya volt, így a teniszpályákról készített sorozataim nem voltak teljesek. 2013-ban ismétlés következett, de még ekkor sem figyeltem kellőképpen a részletekre, amit 2014-ben, majd 2016-ban próbáltam orvosolni azzal, hogy alaposabban körbejártam a pályákat. Ezen két utóbbi időpontban az elől lévő versenypályák mellett  már jutott idő és figyelem a hátul lévő pályákra is, amelyeket korábban elkerülték a figyelmemet, majd a tribünt megmászva, kicsit távolabbi képeket is készítettem. Mindezek ellenére még mindig van bennem egy kis hiányérzet a sporttelep ezen részeit illetően, mert valamiért nem jön át a képeken a tenisz fontossága a DEAC sportklubjánál. Talán majd egyszer, jobb időben, más szögben jobban be tudom mutatni mit is jelent az egyetemista klubnak a tenisz.

Debrecen - Egyetemi Sporttelep
Teniszpályák
Kép: Derencsényi István






hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése